~ ........ ~

Huish payah juga nak berhentikan kalau dah start menulis ni. Hahaha. Nak jadi active macam dulu tapi tak mampu. Tak apa la kita tulis suka suka je. Buat macam diary. Okey nak sambung cerita yang aku lupa kat entry sebelum ni. Nak cerita about tertidur or terlelap. Ada pengalaman tak? Mesti pernah kan. Aku confirm pernah. Setiap kali. Dua dua on the phone waktu tengah baring sekali aku panggil2 tak ada sahutan weyh. Panggil punya panggil baru dengar suara. Tu belum lagi kau panggil panggil sampai subuh belum tentu dia menyahut. Sakit hati kan. Kalau time dia sahut alasan dia, dia terlelap. Mana taknya, aku tenagh cakap2 ni dia pergi tutup mata dia. Kalau aku jadi dia aku pun tidur weyh. Aku tengah sedap sedap cerita nak dengar respon dia la kononnya sekali kena prank weyh. Dia membuta. Nasib tak berdengkur. Tu je benda yang aku lupa sebenarnya. Hahaha. Aku dengan dia ni dah tak ada perkataan kenapa awak buat saya macam ni? Sampainya hati awak. Tak ada weyh. Aku dah masak sangat dengan dia kalau masuk dalam kuali memang dah hangit hangus tahap boleh terbakar dapur. Perkataan yang keluar selalunya, ikut awaklah nak buat apa. Nampak macam pasrah je kan? Memang pasrah pun tapi perkataan tu kalau kau hayati sedalam dalamnya memang kau buat ikut suka kau. Confirm. Tak adanya kau fikir apa dia rasa lagi. Merajuk ke pujuk ke tak ada dah dalam kamus hidup kau. Dia buat suka dia kau pun buat la suka kau. Belum jadi suami lantak dia la. Bagi la enjoy puas puas kan. Nanti dah kahwin pandai dia la ingat yang dia ada isteri. Kalau dia mengenang jasa dia tau apa makna penghargaan. Penghargaan ni tak perlu nak bagi iPhone ke apa ke cukup ucapan terima kasih cair hati kau. Silap silap mengalir air mata kau. Sedangkan ucapan maaf pun dah sangat bermakna inikan pula ucapan terima kasih. Hehehe. Aku cerita berdasarkan pengalaman. Ada benda yang kita kena praktik dari awal supaya kita senang dikemudian hari. Okey la. Tak ada benda nak cerita lagi. Tunggu next entry. 

No comments:

Post a Comment

^_^