Add & Drop Subject


     Hari ni nak story about add and drop subject. Almaklum la student life ni kalau tak ada geng kat kelas memang merana hidup. So bernasib baik sebab kawan punya time slot pukul 9 and aku punya pukul 10. Time slot ni apa? Time slot ni sebenarnya masa yang diberi untuk kau buat jadual. Kau diberi masa 30 minit untuk ubah jadual kau. Tapi tak payah caya sangat 30 minit tu. Kau boleh buat sepanjang minggu add and drop sebenarnya. Pukul 9.54 kawan aku sent gambar suruh sama kelas dengan dia, Good job Kak Long. Hahaha. Nak di jadikan cerita pukul 10.10 baru buat jadual. Dengan internet slow macam siput. SIput pun cepat time tu. Stress. Tengah tengah buat sekali capacity untuk satu subject ni full. Adoi. Malas betul nak pergi jumpa HOD. Aku cuba nasib lagi. Alhamdulillah. Ada satu kosong untuk section tu. Bertepuk tangan aku. So settle la aku punya jadual hari ni. Okey la nak cerita tu je dulu. Nak keluar beli barang. Hehehe. Jumpa lagi.

2 comments:

  1. Heheh... Nice story.. I pembaca tetap you... Keep up to date yaw.. Assalammualaikum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks.. In shaa Allah.. Waalaikumussalam..

      Delete

^_^